
.......ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne anahtarla açmak kapını, ne yıldız kayması gecede, ne güz, ne ceplerde tren tarifesi, ne de her çalışında telefonun yürek atması ..insanın içini dökmekten vazgeçmesi sessizliğine ses çıkarmaması artık , saçına rüzgar, sesine ışık düşürememek kimsenin , evlerle sokaklar arasında bir ayrım kalmaması, artık duvarlara bakıp bakıp dalmaktan vazgeçmektir.
insanın kendinden uzaklaşmasıdır ayrılık"
Simdi anlıyor musun gidişinin neden ayrılık olmadığını
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder