3 Kasım 2010 Çarşamba

kısaca özetlemek gerekirse


olanlar,bitenler,yarımlar tamlar.görünürler,gizliler,sırlar;hep biraz çaresizdir insan,unutulur çünki en güzel anlar.büyük ve sisli bir ormanın derinlerinde,çürüyen tahta parçalarının yosunların ötesinde suların içinden derelerin yanından geçerek nefes nefese varılan bir yerde;acele etmek istemiyordum,sadece biraz oturmalıydım;herşeyimi yanımda getirmiştim oysa,onun dışında tek fark senin sadece ;sadece gelmendi düşününce orayı korkuyorum yine de sessizlik ve yalnızlık yüzleşmektir çünki,
kanıtlamalar,zannetmeler,duraksamalar çalıntılar kopyalar,yalanlar,soruları takip eden sorular,kısaca özetlemek gerekirse
hiç bilemedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder