3 Kasım 2010 Çarşamba

yolda edinilen deneyimler


kalıcı değildik burada.Daha sonrasına hazırlanıyorduk hep,ona yetişmemiz gerekiyordu.burası belki geçiş belki bir hazırlık süreciydi,burada yapılan hatalar için suçlu olamazdık ya da en azından affedilmeyi hakediyorduk çünki bu hatalar da dahil olmak üzere yaşanılan herşey;yolda edinilen deneyimlerdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder